הסטטוס הנוכחי
לא רשום
מחיר
סגור

ברוכה הבאה ללומדת לרוץ

לפני שנצא לדרך, כמה דברים שחשוב שתדעי

01

התכנית הזאת נבנתה כדי ללוות אותך יד ביד במסע שלך, מסע שבו נלמד ביחד להאמין בגוף שלך, לעשות משהו משמעותי עבור עצמך ובעיקר - ללמוד לרוץ. התכנית בנויה בצורה הדרגתית כדי שתרגישי הכי בנוח ותהני מההתקדמות שלך בלי להעמיס על הגוף יותר מדי

02

התכנית מתחלקת לשבועות, בכל שבוע יהיו לך 2 אימוני ריצה, אימון כוח, תוכן להשראה ומוטיבציה. עליך לפזר את שלושת האימונים על פני כל השבוע - לפחות יום מנוחה אחד בין כל אימון. פספסת משהו? לא נורא, תמיד אפשר לחזור אחורה ולהשלים

03

האימונים יוסברו בכל שבוע בקבצי וידאו, וגם תוכלי לקרוא הוראות כתובות. ואם משהו לא ברור, תמיד אפשר לכתוב לי בווטסאפ - אני פה איתך לאורך כל הדרך!

זאת נקודת ההתחלה שלך. רק את קובעת מה יהיה בסיום.

חשוב לי שתיגשי לתוכנית הזו דבר ראשון ממקום של אהבה, ריצה זה לא עונש, זה לא משהו שאת דוחה לסוף היום כי ״צריך״ את בחרת להתחיל, אז תהני מזה כי הרבה מהצלחת התוכנית מתחילה בראש.

הגוף שלנו נולד לנוע ולזוז, נולדנו לרוץ והגוף בנוי לזה ככה שגם את יכולה לרוץ זה נכון שכל אחת מאתנו שונה פיזיולוגית, אנטומית במבנה הגוף שלההתוכנית אמורה להתאים גם לך, לא משנה מה היא נקודת ההתחלה שלך.

מיד אחרי החגים באוקטובר את מתחילה תוכנית לארבעה חודשים יש רק שני דברים שאת צריכה לדעת :
חשוב שתתמידי 
חשוב שתהיי סבלנות 

בסוף הגוף שלנו הוא כמו פלסטלינה, מה שנחליט לעשות איתו הוא יעשה אבל כמו כל דבר בחיים לוקח זמן וקשה להשגה, זה לא קו ישיר אלא קו של שינוי אימון אחד יהיה למעלה ואחד למטה

יש משפט של נייקי שאומר דייר איז נוט אה פיניש ליין זה אורח חיים, כמו שאת קמה ואני מקווה שאת מצחצחת שיניים, ככה את יכולה לבחור להכניס ריצה לחיים שלך.

אם לא זזת הרבה לאחרונה – 
בסוף כשמתחילים להזיז את הגוף גם בסרגל מאמצים מאוזן כמו שבניתי לך כאן הגוף מגיב לזה וזה בסדר, יכול להיות שפתאום יכאב לך בכל מיני מקומות, תחשבי על זה כמו נורה אדומה שנדלקת לך באוטו בנהיגה, היא בעצם מסמנת לך שימי לב יש משהו באוטו שצריך לטפל בו, מים, שמן או אוויר  בגלגליםככה גם כאב בגוף אל תיבהלי ממנו רק תביני שהוא מסמן לך במה את צריכה לטפל.

את תלמדי להבחין בין אימון קשה או  אימון כואב, יש הבדל בין קושי לנשום,כאב בשרירים שעובדים עכשיו או עייפות במהלך האימון לבין כאב נקודתי באחד המפרקים.

 את כמובן יכולה להתייעץ איתי או עם אנשי המקצוע המתאימים שהפנתי אליהם באתר התוכנית,אלה אנשי מקצוע שאני עובדת איתם כבר שנים וסומכת עליהם מאוד מה שבטוח אם כואב צריך לטפל לא רצים כשכואב.

אימוני הכוח ששילבתי הם חלק בלתי נפרד מתוכנית הריצה, נכון שאת לא רצה באימון הזה אבל את מחזקת את השרירים שמאפשרים לך לרוץ בלי להיפצע.

אני בניתי תוכנית שעובדת כבר שנים למאות המתאמנות שלי,יש לך כאן הצלחה מובטחת ויש רק מישהי אחת שיכולה להפוך אותה לאורח החיים – וזו את!

את צריכה לבחור לקום לאימון, להתלבש לאימון, לצאת לאימון, לסיים את האימון, לדווח לעצמך, לדווח לי, להקשיב להנחיות שלי ולבצע אל תתווכחי עם התוכנית, תיצמדי אליה כמו שהיא כתובה בדיוק!

טכניקת מחשבה שיכולה לעזור לך, את יוצאת לאימון הזה בלבד, תגידי לעצמך ״רק האימון הזה״, אל תחשבי כמה אימונים עברות או כמה נשארו לך תגידי לעצמך ״רק האימון הזה״,״רק את השעה הזו״  זה יעזור לך להיות ממוקדת.

חשוב שתורידי אפליקצית ריצה,שם את תוכלי לראות את המרחק שאת רצה, את הזמנים, את הקצב,תוכלי לעקוב אחרי ההתקדמות שלך ולראות בעיניים שיאים שאת שוברת בינך לבינך.

תורידי לך פלייליסט מגניב של שירים שעושים לך כיף,שיש להם קצב, שיכולים להיות פסקול שאת מחכה לשמוע.

 

© 2021 All Rights Reserved.